TPO-info
Seneste nyt
Inden året går på hæld, vil vi holde stuemøder, hvor der vil være lejlighed til dialog og til at stille os spørgsmål om løst og fast, om de emner, du […]
Som tidligere annonceret på ABC, er det de faglige, der skal stå for valget til arbejdsmiljørepræsentant ved dette valg. (AMIR) Valget skal være afsluttet senest den 22. december 2023 og […]
I forbindelse med at DSB indgik en ny arbejdstidsaftale med TPO, er vi klar over, at der i den forbindelse har rejst sig spørgsmål, særligt omkring de otte SH-dage […]
TPO’s næstformand, Susanne Bjørn Jensen, er desværre sygemeldt på ubestemt tid. Belært af tidligere erfaringer, er det af essentiel betydning, at ikke hele ansvaret placeres hos en enkelt formand eller […]
Som vi lovede i medlemsinformation 11, udsendt den 2. september, er her en opfølgning på vores dialog med ledelsen om de obligatoriske E-kurser, der skal gennemføres som instrueret af ledelsen. […]
Den 30. august blev der i et nyhedsbrev til togpersonalet informeret om, at DSB er blevet påbudt af Arbejdstilsynet at gennemføre et konflikthåndteringskursus for togpersonalet, i form af et e-learning-kursus. […]
Den 5. juli blev der afholdt ekstraordinært bestyrelsesmøde i TPO. Baggrunden for mødet var den indgåede aftale om ny arbejdstidsaftale gældende fra 1.juli 2023 På mødet udtrykte bestyrelsen kritik af […]
Som udmeldt af DSB og TPO i går, underskrev TPO og DSB, mandag aften på Grundlovsdag, en ny arbejdstidsaftale, der dækker både S-togsrevisorer og togførere, der træder i kraft den […]
I den nu opsagte arbejdstidsaftale var der blandt andet beskrevet muligheden for, at DSB kunne opdele pauserne i to mindre pauser. For lige at få historikken på plads opsagde DSB […]
Tryk på “download som pdf” TPO KH har udarbejdet et “aktionskort” for et hurtigt tjek af ens tjeneste – download for at læse ↓ På bestyrelsens vegne, Mikkel Channo Jessen […]